top of page
Vyhledat


Praskání marketingových bublin v roce 2025
Naši prognózu pro rok 2025 jsme uzavřeli odstavcem "nevěřte na zázraky". Velmi rychle se v tomto roce ukazuje, že nás v nejbližších...
Milan Svašek
15. 3.Minut čtení: 3
17 zobrazení


Hodnotíme rok 2024 a vyhlížíme 2025
Pojďme se podívat na hlavní faktory, které budou rozhodovat o úspěchu nejen v roce 2025, ale i v letech následujících.
Milan Svašek
31. 12. 2024Minut čtení: 3
20 zobrazení


Jak je to s těmi cookies lištami aneb kam zmizí v roce 2024 vaše data
Konec cookies třetích stran je nyní největší změna na poli cílení reklamy za posledních dvě dekády. Jak se na to připravit?
Milan Svašek
22. 2. 2024Minut čtení: 4
27 zobrazení


Znaky slabé marketingové agentury
Tento myšlenkový pochod out of box, jak se říká, nevede k závěrům, ty si každý může udělat podle svého.
Milan Svašek
2. 1. 2024Minut čtení: 3
36 zobrazení


Hodnotíme rok 2023 a vyhlížíme 2024
Bylo třeba manévrovat napříč marketingovými rozhodnutími, které pokud byly realizovány chybně, tak začaly řadě firem lámat vaz.
Milan Svašek
31. 12. 2023Minut čtení: 3
26 zobrazení


Definice výkonnostního marketingu
V poslední době narážíme na krajní nepochopení toho, co představuje výkonností marketing, což v řadě případů vede ke zkresleným...
Milan Svašek
4. 10. 2023Minut čtení: 3
23 zobrazení


Náš názor na umělou inteligenci a výkonností reklamu
Nahradí nás v budoucnu skutečně stroje a bude práce PPC specialisty zbytečná?
Milan Svašek
30. 3. 2023Minut čtení: 3
61 zobrazení


Jak určit rozpočet na reklamní kampaň
Pokud se setkáte s tím, že vám je rozpočet nadhozen ze strany markeťáka/prodejce, aniž by provedl nějakou datovou analýzu, tak čtěte.
Milan Svašek
21. 3. 2023Minut čtení: 4
37 zobrazení


Hodnotíme rok 2022 a vyhlížíme 2023
Přežili jsme velmi turbulentní a náročný rok. A to s vyhlídkou, že nás čeká ještě mnohem horší rok.
Milan Svašek
26. 12. 2022Minut čtení: 4
36 zobrazení


Výhody malé marketingové agentury
Jsme malá agentura, protože to z našeho pohledu skrývá množství výhod nejen pro nás, ale hlavně pro klienty.
Milan Svašek
18. 8. 2022Minut čtení: 3
41 zobrazení


Vize agentury v době neklidu
Marketing, který klienta stojí peníze a žádné negeneruje, je z našeho pohledu chybný marketing, ať už je zabalený do sebevětších gest.
Milan Svašek
15. 3. 2022Minut čtení: 2
40 zobrazení


Hodnotíme 2021 a vyhlížíme 2022
Chcete v příštím roce 2022 správně investovat do reklamy? Rádi s vámi probereme ideální strategii pro váš byznys.
Milan Svašek
30. 11. 2021Minut čtení: 2
28 zobrazení


Co je náplní práce specialisty na sociální sítě
Pohledem na inzerci a případové studie, které poslední dobou chrlí agentury zaměřené na sociální sítě, nabýváme dojmu, a možná i vy, že...
Milan Svašek
7. 2. 2021Minut čtení: 5
83 zobrazení


Co je náplní práce PPC specialisty
Zkratka PPC je už poměrně známá – pay per click, česky: platba za proklik. Funguje takto většina reklamních systémů na internetu, nejen...
Milan Svašek
7. 2. 2021Minut čtení: 5
100 zobrazení


Co očekávat od reklamy na Facebooku
Facebook a obecně reklama na sociálních sítích se opět stává velkým tématem. Jak se toho ale dá využít v rámci výkonnostního marketingu?
Milan Svašek
15. 1. 2021Minut čtení: 3
41 zobrazení


Reklama, nebo SEO?
Správná odpověď je samozřejmě – zaměřte se na oboje. Ale jedním dechem bych dodal – zvažte, co se vyplatí, aneb zdarma neznamená lepší.
Milan Svašek
6. 1. 2021Minut čtení: 4
21 zobrazení


Konzultace s podporou Googlu
Volal vám konzultant z Googlu, že máte možnost probrat nastavení účtu a provést úpravy? Často se nás klienti ptají, jak na to reagovat.
Milan Svašek
5. 1. 2021Minut čtení: 3
18 zobrazení


Brandová, nebo výkonností reklama?
V praxi chceme použít oba tyto typy reklam, ale každý z nich v jaké situaci a s jiným cílem. Definujme si je.
Milan Svašek
5. 1. 2021Minut čtení: 3
31 zobrazení


Tvorba webových stránek či e-shopu
V tomto textu se zaměříme na problematiku kvalitních webových stránek z pohledu nejen klientova očekávání.
Milan Svašek
5. 1. 2021Minut čtení: 4
18 zobrazení


Výroba a doporučené rozměry bannerů
Níže se podíváme na specifikace, podle kterých vytvoříte bannery kompatibilní s reklamním systémem Sklik a Adwords.
Milan Svašek
5. 1. 2021Minut čtení: 2
63 zobrazení
bottom of page