Milan Svašek15. 3.2 minVize agentury v době nekliduMarketing, který klienta stojí peníze a žádné negeneruje, je z našeho pohledu chybný marketing, ať už je zabalený do sebevětších gest.
Milan Svašek30. 11. 20212 minHodnotíme 2021 a vyhlížíme 2022Chcete v příštím roce 2022 správně investovat do reklamy? Rádi s vámi probereme ideální strategii pro váš byznys.
Milan Svašek7. 2. 20215 minCo je náplní práce specialisty na sociální sítěPohledem na inzerci a případové studie, které poslední dobou chrlí agentury zaměřené na sociální sítě, nabýváme dojmu, a možná i vy, že...
Milan Svašek7. 2. 20215 minCo je náplní práce PPC specialistyZkratka PPC je už poměrně známá – pay per click, česky: platba za proklik. Funguje takto většina reklamních systémů na internetu, nejen...
Milan Svašek15. 1. 20213 minCo očekávat od reklamy na FacebookuFacebook a obecně reklama na sociálních sítích se opět stává velkým tématem. Jak se toho ale dá využít v rámci výkonnostního marketingu?
Milan Svašek5. 1. 20214 minReklama, nebo SEO?Správná odpověď je samozřejmě – zaměřte se na oboje. Ale jedním dechem bych dodal – zvažte, co se vyplatí, aneb zdarma neznamená lepší.
Milan Svašek5. 1. 20213 minKonzultace s podporou GoogluVolal vám konzultant z Googlu, že máte možnost probrat nastavení účtu a provést úpravy? Často se nás klienti ptají, jak na to reagovat.
Milan Svašek5. 1. 20213 minBrandová, nebo výkonností reklama?V praxi chceme použít oba tyto typy reklam, ale každý z nich v jaké situaci a s jiným cílem. Definujme si je.
Milan Svašek5. 1. 20214 minTvorba webových stránek či e-shopuV tomto textu se zaměříme na problematiku kvalitních webových stránek z pohledu nejen klientova očekávání.
Milan Svašek5. 1. 20212 minVýroba a doporučené rozměry bannerůNíže se podíváme na specifikace, podle kterých vytvoříte bannery kompatibilní s reklamním systémem Sklik a Adwords.
Milan Svašek5. 1. 20211 minZaložení účtu Google Merchant CenterÚčet Google Merchant Center je hlavní předpoklad pro využití inzerce v tzv. Google nákupech. Založení účtu GMC je velice snadné.
Milan Svašek5. 1. 20212 minZaložení účtu Google AnalyticsV tomto návodu si projdeme, jak založit účet Google Analytics a jak udělit přístup.
Milan Svašek5. 1. 20211 minUdělení přístupů pro produktové srovnávače a vyhledávačeV tomto stručném článku se podíváme na reklamní systémy, které pracují s tzv. XML feedy.
Milan Svašek5. 1. 20211 minUdělení přístupů do reklamních účtů Google Ads a SklikAbychom nepoužívali přihlašovací údaje klienta, mají tyto systémy vzdálený přístup, který lze nasdílet.
Milan Svašek5. 1. 20212 minÚvodní marketingová analýzaShrnutí základních analytických kroků, které u klienta provádíme, než se začneme naplno starat o jeho reklamní kampaně, abychom posoudili ce