top of page
Vyhledat


PPC reklama na konkurenci
Obrátil se na nás klient s dotazem, který obecně řeší každá firma v situaci, kdy na trhu začne být důležitým hráčem. Při vyhledávání jejich firmy na Googlu či Seznamu vyjede inzerát konkurence. Dá se s tím něco dělat?
Milan Svašek
16. 10.Minut čtení: 3


Aktuálně: Enormní propady v návštěvnosti webů
Píšou nám o tom klienti, ačkoliv častěji píšeme o tom my jim – organická návštěvnost webů se v průběhu roku 2025 propadá o desítky procent. Zároveň se značně propadla i návštěvnost přímá (direct). Jelikož si nutně nemyslím, že by tyto vlivy spolu přímou souvisely, probereme je jednotlivě. V konečném důsledku je ale jejich řešení podobné.
Milan Svašek
22. 9.Minut čtení: 4


PPC reklama ve vyhledávání přes Chatbot
Přišel za námi klient s dotazem, jak vytěžit uživatele, kteří k internetovému vyhledávání používají tzv. Chatboty. Extrémně podnětný dotaz, neboť tyto platformy nemusí nyní nutně tvořit páteř vyhledávání, ačkoliv je zřejmé, že zásadním způsobem podobu vyhledávání už na internetu ovlivnily a je pravděpodobné, že ještě ovlivní, i co se reklam týče.
Milan Svašek
14. 7.Minut čtení: 4


Jak nevnímat reklamu negativně
Není špatná reklama, je pouze chybně zacílená reklama na nesprávném místě. Tečka.
Milan Svašek
24. 6.Minut čtení: 4
bottom of page
