O nás

Jsme tu pro vás 24/7

Agenturu OlforWeb tvoří tým lidí s bohatými zkušenostmi v online marketingu a mediální sféře.


Všichni jsme prošli prací pro největšího zaměstnavatele v oblasti internetové reklamy v rámci České republiky –⁠ Seznam.cz.


Podíleli jsme se na spolupráci s více jak stovkou firem, přičemž každá zakázka byla individuálním řešením na míru.

Naší nejsilnější stránkou není aplikovat naučené postupy stále dokola, ale hledat pro každého klienta řešení přímo na míru jeho potřebám.

Řídíme se heslem, že není důležité zahltit klienta řadou tabulek a grafů, ale jasně a stručně vysvětlil, kolik ho reklama stojí, co přináší, ale hlavně jaké mu generuje zisky.

Panorama%20of%20Olomouc%2C%20Czech%20Rep
 
Sn%C3%ADmek%20obrazovky%202020-11-11%20v%C2%A010.33_edited.jpg

Milan Svašek

Konzultant, optimalizátor kampaní

Jsem vystudovaný novinář a mediální teoretik se specializací na internetové médium a sociální sítě.

Od začátku roku 2016 do října 2017 jsem pracoval jako PPC specialista v Seznam.cz, kde jsem měl na starost přes 150 klientů z Olomouckého a Zlínského kraje.

Následně jsem začal pracovat jako online specialista pro vybrané VIP klienty s individuálním a komplexním přístupem k marketingu.

Specializuji se na e-shopy a jsem zastáncem naprosté transparentnosti ohledně přístupu k datům – výhradně mě zajímá, aby klient viděl reálná čísla o tom, co mu investice do online reklamy přináší.

IMG_E2391[1].JPG

David Londa

Konzultant, obchodní zástupce

V marketingu se pohybuji na obchodní pozici už více jak 25 let.

Začínal jsem jako obchodní poradce a manažer u Evropské databanky.

Následně jsem pracoval 15 let jako account manager pro Seznam.cz v Olomouckém kraji.

Mám zkušenost se stovkami firem, pro které jsem realizoval v rámci Seznamu reklamní strategie a výběr vhodných produktů z portfolia firmy.

Z důvodu, že poptávka firem v oblasti marketingu, a zvláště toho online, přesahuje rámec služeb Seznamu, rozhodl jsem se pro spolupráci v rámci firmy OlforWeb, neboť svým klientům zajišťuje větší komplexitu perspektivních reklamních služeb