top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraMilan Svašek

Založení účtu Google Merchant Center

Účet Google Merchant Center je hlavní předpoklad pro využití inzerce v tzv. Google nákupech. Založení účtu je velice snadné a navazuje na něj krok udělení přístupu dalšímu uživateli, tedy nám, abychom mohli do účtu nahrát data o produktech, nastavit vše potřebné a zapnout inzerci.

 

Začněte na stránce Google Merchant Center:



kliknutím na tlačítko "Začínáme" v pravém horním rohu:




Nenechte se zmást dalším oknem a opakujte krok "Začínáme" ještě jednou.


Teď je čas vyplnit údaje o firmě, bohužel rozhraní není vždy v češtině, ale i anglicky to je více než snadné a ke všemu můžete vše nastavené později změnit.


Zadejte název své firmy, vyberte business country "Czechia" a ujistěte se, že předvybrané časové pásmo je "Prague".



Vše ostatní můžete momentálně přeskočit a potvrďte podmínky využívání služeb, načež dejte vytvořit účet.



Účet je vytvořen, dejte continue/pokračovat a projdeme si kroky, jak udělit přístup dalšímu uživateli.



V pravém horním rohu je "klíč", který otevře Natavení, v něm najdete "Account access", případně "Přístup k účtu".



Hned nahoře najdete "Users/Uživatelé" a vyberete modré plus.



Zadáte naši e-mailovou adresu: svasekm@gmail.com a dáte "Add user".


Nyní je třeba vybrat práva a e-mailová oznámení. Práva postačí "standard" a oznámení můžete naklikat dle obrázku níže, ale můžeme si je přizpůsobit i sami, pokud jste už unavení celým procesem.


Následně už stačí dát jen "Add user" a je hotovo.



67 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commentaires


Les commentaires ont été désactivés.
bottom of page