top of page
Vyhledat

Založení účtu Google Merchant Center

  • Obrázek autora: Milan Svašek
    Milan Svašek
  • 5. 1. 2021
  • Minut čtení: 1

Účet Google Merchant Center je hlavní předpoklad pro využití inzerce v tzv. Google nákupech. Založení účtu je velice snadné a navazuje na něj krok udělení přístupu dalšímu uživateli, tedy nám, abychom mohli do účtu nahrát data o produktech, nastavit vše potřebné a zapnout inzerci.

 

Začněte na stránce Google Merchant Center:



kliknutím na tlačítko "Začínáme" v pravém horním rohu:




Nenechte se zmást dalším oknem a opakujte krok "Začínáme" ještě jednou.


Teď je čas vyplnit údaje o firmě, bohužel rozhraní není vždy v češtině, ale i anglicky to je více než snadné a ke všemu můžete vše nastavené později změnit.


Zadejte název své firmy, vyberte business country "Czechia" a ujistěte se, že předvybrané časové pásmo je "Prague".



Vše ostatní můžete momentálně přeskočit a potvrďte podmínky využívání služeb, načež dejte vytvořit účet.



Účet je vytvořen, dejte continue/pokračovat a projdeme si kroky, jak udělit přístup dalšímu uživateli.



V pravém horním rohu je "klíč", který otevře Natavení, v něm najdete "Account access", případně "Přístup k účtu".



Hned nahoře najdete "Users/Uživatelé" a vyberete modré plus.



Zadáte naši e-mailovou adresu: svasekm@gmail.com a dáte "Add user".


Nyní je třeba vybrat práva a e-mailová oznámení. Práva postačí "standard" a oznámení můžete naklikat dle obrázku níže, ale můžeme si je přizpůsobit i sami, pokud jste už unavení celým procesem.


Následně už stačí dát jen "Add user" a je hotovo.



 
 
 

Comentarios


Ya no es posible comentar esta entrada. Contacta al propietario del sitio para obtener más información.

Firma OlforWeb s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na těchto webových stránkách cookies. Více se dozvíte v Ochraně osobních údajů.

©2025 by OLforWeb

bottom of page