top of page
Vyhledat
Obrázek autoraMilan Svašek

Výroba a doporučené rozměry bannerů

Bannery jsou nedílnou součástí většiny remarketingových kampaní. Níže se podíváme na specifikace, podle kterých vytvoříte bannery kompatibilní s reklamním systémem Sklik a Adwords, případně můžete poptat výrobu bannerů i u nás. V závěru článku se ještě podíváme na základní strategické typy, jak s bannery pracovat v rámci reklamy.

 

Nejdůležitější formáty bannerů v pixelech:


970x310 480x300 300x600 Tyto formáty použijte, pokud chcete bannery mít rychle hotové.

 

Další doporučené formáty:

300x300 300x250 728x90 336x280

480x480 Těchto celkem 8 rozměrů by mělo bohatě stačit k maximálnímu výdeji inzerce pro oba reklamní systémy (Sklik a Adwords) na většině normálních webů.

 

Specifikace bannerů:


Banner by měl obsahovat logo, ideálně (poutavé) sdělení, mít rozměry přesně na pixel a velikost nanejvýš 150 kb, optimální formát .PNG nebo .jpeg Sdělení na banneru by mělo být normálně čitelné zleva doprava.


Máte-li na banneru uvedenou akční nabídku, musí ji uživatel najít i po prokliku z banneru na web.

Kompletní údaje o bannerech najdete zde: napoveda.sklik.cz/pravidla/bannery

 

Jak pracovat s bannery


Z marketingového hlediska by měl banner mít přínos pro uživatele, který ho vidí. Zároveň banner musí být zajímavý, aby si ho uživatel všiml ve změti všech bannerů. Není smyslem zahltit uživatele nudným bannerem, který se mu zobrazuje měsíc v kuse, na což samozřejmě pamatuje i nastavení reklamy.


Nejvhodnější využití bannerů a často i nejefektivnější, je sdělení novinky, výhody a akční nabídky. Využijte toho, že v rámci PPC systémů platíte za proklik, ale sdělení si může přečíst i ten, kdo na banner neklikne.


Pokud chcete použít brandový banner, aby si uživatel zapamatoval vaší firmu, volte do banneru charakteristické znaky vaší firmy a volte sdělení, které upevňují vaši pozici oproti konkurenci, například jste česká jednička ve výrobě, toto sdělení chcete, aby si klient pamatoval.


Pokud je banner zaměřen produktově, stručně vyzdvihněte výhody produktu, nemusí to být jen cena, posilte dojem uživatele, že tento produkt musí koupit. Velice důležitá je samozřejmě kvalitní fotka produktu.


Máte zájem o výrobu bannerů? Dejte nám vědět.

58 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page