Pro účely marketingové analýzy, je potřeba projít nastavení reklamních kampaní v účtech Google Ads, Sklik a jiné. Abychom nepoužívali přihlašovací údaje klienta, mají tyto systémy vzdálený přístup, který lze nasdílet. Zde je praktická ukázka, jak na to.
Udělení přístupu do Google Ads
Je dvoukrokové.
V prvním kroku musíte zjistit číslo svého účtu Google Ads.
Nejdříve se přihlásíte do Google Ads na stránce:
Následně v pravém horním rohu najdete číslo účtu ve formátu: xxx-xxx-xxxx
Číslo tohoto účtu nám zašlete na kontaktní e-mail: svasekm@gmail.com
My z našeho Google Ads účtu odešleme pozvánku ke správcovskému přístupu do účtu, kterou je potřeba potvrdit.
Po odeslání naší žádosti vám přijde e-mail, ve kterém budete vyzváni o propojení účtů. Avšak e-mail přijde na účet, pod kterým je založen reklamní účet Google Ads. Je možné, že ho nenavštěvujete, tudíž e-mail nemusíte najít.
V tomto případě je nutné se opět přihlásit do Google Ads a propojit účty zde.
Po přihlášení vyberete "Nástroj a nastavení" a z roletky sekci "Přístup a zabezpečení".
Následně na další stránce půjdete do sekce "Správci". Zde uvidíte žádost o propojení účtů.
Po její aktivaci uvidíte propojení účtů a datum provedení podobně, jako na obrázku níže.
Udělení přístupů do Skliku
Zde je postup o něco snadnější.
Přihlásíte se do Skliku na stránce:
V pravém horním rohu kliknete na název svého účtu a vyberete "Nastavení".
V nastavení najdete prostřední část "Nabídnout přístup / požádat o přístup".
Zde je potřeba:
vybrat typ akce: Nabídnout přístup
napsat jméno našeho účtu: milanppc@seznam.cz
vybrat práva: Správce kampaní
Potom už jen stačí odeslat
Comments