Vyhledat
  • Milan Svašek

Udělení přístupů do reklamních účtů Google Ads a Sklik

Pro účely marketingové analýzy, je potřeba projít nastavení reklamních kampaní v účtech Google Ads, Sklik a jiné. Abychom nepoužívali přihlašovací údaje klienta, mají tyto systémy vzdálený přístup, který lze nasdílet. Zde je praktická ukázka, jak na to.

Udělení přístupu do Google Ads


Je dvoukrokové.


V prvním kroku musíte zjistit číslo svého účtu Google Ads.


Nejdříve se přihlásíte do Google Ads na stránce:


https://ads.google.com/


Následně v pravém horním rohu najdete číslo účtu ve formátu: xxx-xxx-xxxx

Číslo tohoto účtu nám zašlete na kontaktní e-mail: svasekm@gmail.com


My z našeho Google Ads účtu odešleme pozvánku ke správcovskému přístupu do účtu, kterou je potřeba potvrdit.


Po odeslání naší žádosti vám přijde e-mail, ve kterém budete vyzváni o propojení účtů. Avšak e-mail přijde na účet, pod kterým je založen reklamní účet Google Ads. Je možné, že ho nenavštěvujete, tudíž e-mail nemusíte najít.


V tomto případě je nutné se opět přihlásit do Google Ads a propojit účty zde.


Po přihlášení vyberete "Nástroj a nastavení" a z roletky sekci "Přístup a zabezpečení".


Následně na další stránce půjdete do sekce "Správci". Zde uvidíte žádost o propojení účtů.


Po její aktivaci uvidíte propojení účtů a datum provedení podobně, jako na obrázku níže.


Udělení přístupů do Skliku


Zde je postup o něco snadnější.


Přihlásíte se do Skliku na stránce:


https://www.sklik.cz


V pravém horním rohu kliknete na název svého účtu a vyberete "Nastavení".












V nastavení najdete prostřední část "Nabídnout přístup / požádat o přístup".


Zde je potřeba:


  • vybrat typ akce: Nabídnout přístup

  • napsat jméno našeho účtu: milanppc@seznam.cz

  • vybrat práva: Správce kampaní

Potom už jen stačí odeslat



22 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše